Ja hem arrencat el curs!

L’alumnat del 7deMATES ha realitzat la prova de selecció amb reptes que els han fet pensar durant una hora i quart! Molt ben treballat!

Després hem esmorzat tots junts mentre els exalumnes de l’Anemx+matemàtiques acabaven de fer els últims preparatius per l’activitat final, moltes gràcies!
Finalment, hem trobat l’hora d’anar al “cole” just a temps i hem fet unes fotografies matemàtiques, fantàstiques!
Moltes gràcies als alumnes, a les famílies, als exalumnes i a tot el professorat implicat!

I a l’Anemx+matemàtiques també hem arrencat amb força descobrint les matemàtiques que trobem dins del llibre “El curiós incident del gos a mitjanit”. Gràcies Imma per la sessió! Us deixem l’enllaç de valoració de l’Anem.